Інформаційно-консультаційний центр Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області: засади та принципи діяльності

30 Серпня 2019 року о 16:34

На базі Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області функціонує Інформаційно-консультаційний центр. Його створення стало інноваційним підходом у роботі з громадянами, підприємствами, установами та організаціями, які звернулися за юридичною консультацією.

Метою Інформаційно-консультаційного центру є створення відкритого ресурсного та інформаційного середовища для надання доступних, якісних інформаційних та консультаційних послуг відвідувачам з питань, що належать до сфери діяльності Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області*. Діяльність центру базується на використанні інноваційних методів роботи у спілкуванні з відвідувачами, дієвості вирішення конкретних життєвих обставин, у яких опинилася особа, наданні супровідної правової та технічної допомоги тощо.

Одним із вихідних положень діяльності центру є орієнтація на громадянина-клієнта (як споживача, замовника, користувача тощо). Звернувшись до центру, особа одержує комплекс консультаційних правових послуг та супровідну допомогу у складенні заяв, скарг чи отриманні їх зразків, технічну підтримку у користуванні онлайн-сервісами Міністерства юстиції України.

До основних принципів надання відвідувачам правової допомоги належать:

  • повага до прав, справедливості, людської гідності;
  • спрямованість на захист прав і свобод людини;
  • верховенство права та законність;
  • професійна компетентність;
  • конфіденційність;
  • безоплатність надання правової допомоги.

До спеціальних принципів, на які орієнтована діяльність центру відносяться:

  • відкритість – на офіційних інтернет ресурсах, у приміщенні центру розміщена інформація щодо мети та напрямів роботи;
  • достатнє матеріально-ресурсне забезпечення – в центрі наявні комп’ютери з виходом до мережі інтернет, де громадяни за сприянням фахівців центру можуть скористатися онлайн-сервісами Мін`юсту (подати заяви, записатися на прийом тощо). Додатково, з кожного питання наявні інформаційні матеріали з відпрацьованими алгоритмами дій та контактами для звернення до відповідних суб’єктів;
  • якісне задоволення потреб громадянина-клієнта – правова допомога надаються у відповідь на конкретні запити виходячи з аналізу обставин та представлених документів, вивчається та враховується думка кожного відвідувача з якості отриманої консультаційної допомоги;
  • залучення відвідувачів – відносини з громадянами формуються на підґрунті того, що вони сприймаються, як активні учасники з надання оцінки, пропозицій, скарг;
  • доступність – особи з легкістю можуть звернутись до Інформаційно-консультаційного центру, адже він знаходиться в центральному районі міста з розгалуженою транспортною розв’язкою та обладнаним входом для осіб з обмеженими можливостями (наявна кнопка-виклик).

З метою оперативного консультування, економії часу та зменшення витрат на поїздки кожен має змогу звернутися на гарячу телефонну лінію, що функціонує на базі центру за номером – +38 (050) 286 – 34 – 06.

  • Місцезнаходження: м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, 5, перший поверх (зупинка муніципального транспорту вул. Базарна).
  • Режим роботи: понеділок-четвер з 09:00 до 18:00, п’ятниця з 09:00 до 16:45; субота-неділя – вихідні.
  • Громадяни можуть направляти свої інформаційні запити на електронну адресу: info.gtuy@zp.minjust.gov.ua.

*Примітка. Центром надається правова допомога виключно з питань, що відносяться до компетенції Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області, а саме з державної реєстрації актів цивільного стану, реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; реєстрації друкованих засобів масової інформації; оскарження рішень, дій або бездіяльності державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації; нотаріату; виконання судових рішень; банкрутства тощо.